های بنر

شاید وقتی برای مدت زیادی از گوشواره استفاده نکرده باشید و الان از فروشگاه زیورالات یک گوشواره خریده باشید ولی وقتی میخواید گوشواره رو بپوشید دچار مشکل نیمه یا بسته شدن کامل سوراخ گوش شوید در این صورت استفاده از گوشواره سخت یا ناممکن خواهد شد . در این مقاله به شما کمک میکند که چگونه از گوشواره استفاده کنید در حالی که سوراخ گوش شما نیمه بسته است.

البته پیشنهاد ما مراجع به پزشگ برای این کار است ولی اگر امکانش رو ندارید و مجبورید از این مقاله استفاده کنید : 

1 - دست خود را با اب و صابون کامل بشوید و تمید کنید و دستانتان رو خشک کنید 

2 -گوش خود را آرام مالش دهید و کمی آن را بکشید از مالش و کشش بیش از حد که موجب درد میشود خودداری کنید. شما باید یک ضایعه را حس کنید این همان قسمتی است که سوراخ گوش شما را نیمه بسته کرده است و چیزی نیست فقط پوست مرده است که پوست قصد ترمیم آن قسمت را دارد.میزان بسته بودن پوست به مدت زمان عدم استفاده از گوشواره بستگی دارد.

3 -مقداری الکل را به گوشواره ای میخی که نازک هم هست بزنید و کامل ضد عفونی کنید شما با این کار نمیتوانید گوشی را که کامل بسته شده است را باز کنید شما قدر خواهید بود فقط سوراخ نیمه بسته گوش را باز کنید پس در انجام این کار بسیار دقت کنید.

4 -بعد از ضد عفونی کردن گوشواره کمی آن را با وازلین لیز کنید تا راحت تر داخل گوش وارد شود و شما درد کمتری را حس کنید توجه کنید که اگر سطح را چرب نکنید ممکن از به سختی وارد گوشواره وارد گوش شود و یا بسیار دردناک باشد.نکنه قابل توجه این است که مطمئن شوید که به وازلین حساسیت ندارید.

5 - رو به آیینه بایستید و به آرامی گوشواره را داخل سوراخ گوشتان قرار دهید به این صورت که با یک دست لاله گوش را نگه دارید و با انگشت شصت پشت لاله گوش را به طرف گوشواره فشار دهید هنگامی که محلی مناسب برای قرار گیری گوشواره پیدا کردید به آرامی و با پیچ و تاب دادن به سمت جلو حرکت کنید اگر احساس درد کردید کار را ادامه ندهید شاید با زاویه نامناسب وارد شدید کمی با گوشواره بازی کنید تا زاویه مناسب ورود را پیدا کنید در این صورت به راحتی وارد گوش می شود.

6 - استفاده مداوم تر از گوشواره باعث میشود سوراخ گوش شما بسته نشود توجه داشته باشید برای سلامت گوش خود هر چند وقت یک بار گوشواره های خود را تمیز و ضد عفونی کنید.

در اخر باز هم تاکید میکنیم که این کار باید توسط کسی انجام شود که تخصص این کار رو دارد و تجربه ی این کار رو 

منبع : فروشگاه اینترنتی زیورالات 

نظرات (۳۵)

سلام من حدود ۴سال پیش گوشم رو سوراخ کردم البته وقتی بچه بودم سه بار سوراخ کردم و هر دفعه یا گوشم عفونت می کرد ویا به هر دلیل دیگه کیپ میشد و مجبور میشدم گوشواره رو در بیارم اما الان بعد از گذشت ۴سال هنوز نتونستم گوشوارمو در بیارم و عوض کنم چون ۲سال پیش و قتی درش آوردم تا گوشواره ی دیگه بندازم کیپ شد و با بد بختی بازش کردم الان هم می ترسم درش بیارم تورو خدا یه راه حل بگید 
راهکاری که گفتید را انجام دادم و سوراخ گوشم باز شد. قصد داشتم دوباره گوشم رو شوراخ کنم. مرسی عالی بود
سلام من دیروز عقد کردم تقریبا سه سالی میشه گوشواره گوشم نیست دیروز گوشواره طلا انداختن ولی الان عفونت کرده درد شدیدی هم داره لطفا بگید چیکار کنم
من اینکارو کردم نشد..گوشمم نیمه بستست و کامل بسته نشده ولی هر کار میکنم نمیشه و درد میگیره
سلام من یه ماهی میشه غضروف گوشمو از 2 جا سوراخ کردم ولی الان هم از پشت گوش و هم از جلوی گوشم جای سوراخا باد کرده و عفونت کرده .دیروز گوشواره هارو دراوردم و پماد زدم ولی امروز ک خواستم گوشوارمو بندازم کاملا بسته شده بود.یه راه حل بهم بدید ممنون😔
سلام من حدود یه ماهی میشه که گوشم رو سوراخ کردم .یکی پایین یکی دیگه رو لاله گوش. اولا اصلا عفونت نکرده بود تا 2 روز پیش که دیدم پشت سوراخ شبیه زگیل برآمده شده. عفونت رو خارج کردم تا چند روز نمیتونم گوشواره بندازم .احیانا سوراخ بسته نمیشه؟ 
سلام من از وقتی که 3سالم شد گوشوارمو در اوردم و گوشم چرک کرد الان 12سالمه و هفت ساله که گوشوتره گوشم مکردم این راه حل زیاد تعصیر نداشت چه کنم
منم گوشیمو سوراخ کردم الان بسته شده پشتش هم باد میکنه نمیدونم چیکار کنم میخوام دوباره سوراخ کنم😖😞 
منم گوشمو سوراخ کردم الان بسته شده پشتش هم باد میکنه نمیدونم چیکار کنم میخوام دوباره سوراخ کنم😖😞 چند وقت  دیگه تولدمه میخوام گوشواره بندازم ولی بستس لطفا یه راه حلی بهم بگین

سلام خسته نباشید من گوشمو چهرتا سوراخ کردم یه مدت گوشواره ننداختم پایینیارو با روش شما باز کردم یکیش بالای گوشم آخریه از همون اول یکم گوشت اضافه داش خیلی کم الانم بسته شده باز نمیشه چیکار کنم دوباره سوراخ کنم یا میشه بازش کرد

سلام من رکسانا هستم 16ساله تهران

من کل گوشمو سوراخ کردم همه جاشو حتی توشو 

ولی تا میام گوشواره هامو بندازم یه دفعه ای دزد شدیدی میگیره بعد گوش سمت چپم خیلی چرک میکنه

چیکار کنم؟ 

گوشم سوراخ کردم میره اهل گوش ولی از اون ور درنمیاد 

 

من گوشمو تازه سوراخ کردم ولی چون پسرم همه جا نمیتونم گوشم کنم برای همین همش پر میشه چیکار کنم

گوش یه کودک سوراخش نیمه بسته شده الان هر کاری می کنیم گوششو گوشواره بیندازیم نمیزاره یه راه حل پیشنهاد کنید که کمتر درد بکشه

من گوشم کلا یه روز باز کردم گوشوارو بعد اللن دست میزنم حالت توپک داره خیلی درد دار بخام باز گوشوار کنم توش اصلا انگار ب کلی بسته شده گوشوارم بگین تروخدا چه کار کنم کلا یه روز گذشته

سلام من وقتی بچه بودم گوشم سوراخ کردم. به دلیل این که وقتی در ۲ سالگی گوشواره نینداختم گوشم درد می گرفت،۵ ساله که گوشواره ننداختم. الان میخواهم بندازم و تمام این کار هارا هم کردم اما نشد چون من اصلا طاقت دردو ندارم و نمیتونم تحمل کنم .خب من چیکار کنم که بدونه اینکه بفهمم گوشم سوراخ کنم.

پیش دکتر نمیرم چون میدونم درد داره خب من چیکار کنم؟

لطفا تا قبل عید کمکم کنید😫

سلام

من چون تازه گوشم رو سوراخ کردم گوشواره باید مدام توی گوشم باشه ولی هفته ی پیش عفونت کرد و مجبور شدم گوشواره رو دربیارم تا خوب بشه امروز که اومدم گوشوارم رو گوشم کنم اولش یه کم سفت بود ولی الان خوب شد ولی الان اخرشم ولی چون یه کم دردم میاد خیلی میترسم بکنم اما کلا مطلبتون خیلی عالی بود ممنون

توروخدا راهنمایی کنید من خیلی میترسم گوشم نیمه بازه اصلا جیز سنجاق ریز برای باز کردنش نمیره داخلش اونم ته گوشم بستس

سلام 

من دو هفته گوشمو سوراخ کردم دیشب گوشواره هامو درآوردم و وقتی خواستم 

دوباره امروز بندازم گوشواره از جلو میرفت داخل ولی از پشت درنمیومد 

توصیه شما رو امتحان کردم و خوشبختانه جواب داد 

ممنون❤

واقعا ازت ممنونم

خدا به جانت سلامتی

و به مالت برکت بده

با این روش گوشم باز شد

هم الکی نَگین مارو مسخره میکنید دوستان پای آینم هم الکل زدم هم وازلین

سلام من وازلین یا همون چیزی که میگین رو ندارم خیلی وقته نمیتونم بخرمش یا پیداش نمیکنم از چیز دیگه ای نمیشه استفاده کرد

 

من یه پرسینگ خریدم اما الان گوشم فکر کنم نیمه سوراخ شده حدود  ۲ سال هست گوشوار نپوشیدن

من تازه گوشمو سوراخ کردم یه دقه دراوردم که کرم بزنم به گوشم ولی دیگه نتونستم گوشواره ور بکنم تو 🙂چیکار کنم؟🥺

سلام ، منم تقریبا یه سالی میشه که گوشمو سوراخ کردم یه بار گوشواره مو دراوردم تقریبا یکی دو هفته ننداختم و بعد که خواستم بندازم گوشم کیپ شد حالا هر وقت میخوام گوشواره بندازم کلی درد میگه و نمی تونم گوشواره مو داخل گوشم کنم باید دوباره سوراخ کنم ولی نمیخوام دیگه دوباره برم سوراخ کنم راه حلی هست که بتونم سوراخ گوشمو دوباره باز کنم ؟ اگه را حلی میشناسین میشه بگین 

سلام من الان یک سال میشه که سوارخ دومی گوشم رو زدم بعد گوشوارم رو بیرون آوردم الان هرکاری میکنم داخل سوارخ گوشم نمیره 😕میشه راهنمایم کنید؟؟؟؟

من تازه گوشمو سوراخ کردم گوشواره در آوردم ک گوشمو ضد عفونی کنم بعدش هر کاری کردم نتونستم گوشوارمو بندازم این روشن امتحان کردم هم درد دارم کمی هم ورم داره چیکار باید بکنم توروخدا راهنمایی کنید 

آقا من هرکاری میکنم گوشواره تو گوش چپم نمیره خیلیم درد داره و تند تند دل میزنه نمیدونم چیکار کنم لطفاً کمکم کنین

سلام من یه سالی میشد گوشواره ننداخته بودم و بعد یه سال با هزار بدبختی و درد اومدم نخ انداختم گوشم بعد یه هفتع نخو در اوردم و گوشواره سنگین انداختم چند شب پیش یه گوشم خیلی درد میکرد گوشوارم رو در اوردم پماد زدم خواستم دوبارع بندازم دیگ نرفت داخل سوراخ یه دایره پر از عفونت هست اگه راه حلی هست بگید لطفا و اگر گوشتون رو تازه سوراخ کردید یا تازه سوراخشو باز کردید اصلا گوشواره سنگین یا بزرگ نندازید که بعدش عفونت میکنه سعی کنید گوشواره میخی بندازید تا یه مدت که سوراخ  گوشتون کامل خوب یا باز شع

 

 

 

 

 

عالی بود من این کارو کردم گوشم باز شد 

سلام من یه سالی میشه گوشمو سوراخ کردم اما سوراخ گوشم کوچیک و هر گوشواره ای رو نمیتونم بپوشم میشه رهنمایی کنید و بگید چطوری سوراخ گوشمو بزرگ کنم

من امتحان کردم. شد 

مرسی

من سه ماهی میشه گوشمو سراخ کردم و از همون اول گلگوشمو در اوردمو نخ کردم، چن وقت ی بارم نخو عوض میکردم ولی دیشب نخم بوز شدو گفتم فردا دوباره نخ میکنم امروز اومدم نخ کنم اصلا سوزن نمیرفت تو گوشم، فک کنم همونجوری ک سایت گفت توی گوشم پوست مُرده گیر کرده

برم این روشی ک سایت گفتو امتحان کنم ببینم میشه یا ن:/

ممنون از آموزشتون و روشی که گفتید ،از این طریق تونستم سوراخ گوش دخترم رو باز کنم

 

سلام من اصلا مشکلی با بسته شدن سوراخ گوش و ایپ چیز ها ندارم فقط مشکل من اینه که سوراخ گوش من کمی گشاد شده و میخوام به حالت قبلیش برگردونمش ولی فکر نکنم برگرده فقط میخوام کمی بسته بشه که سوراخش زشت نباشه اطرافیانم میگن یه مدت طولانی مثل ۱ ماه توی گوشت گوشواره نکن تا بسته بشه ولی من میترسم اگه گوشواره نکنم توش کاملا بسته بشه چون قبلا تجربش کردم و مجبور شدم دوباره گوشم رو سوراخ کنم من فقط برای گوش راستم این اتفاق افتاده لطفا کمک کنید و نظر بدید 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی